FANDOM

Flim ja Flam ovat veljekset, jotka myyvät kaikkea epäluotettavasti. He näyttävät kovin samanlaisilta, heidät tunnistaa toisistaan vain sen ansiosta, että Flamilla on viikset ja Flimillä ei. Lisäksi heidän söpöysmerkkinsä ovat eriväriset. Applejack ei ole koskaan luottanutkaan kaksikkoon, mutta muita poneja nämä ovat onnistuneet huijaamaan. Nämä ovat esiintyneet jaksoissa automaattimehupaari ja uskon varassa. He ovat myös esiintyneet virallisessa Hasbron tekemässä videossa, jonka olisi pitänyt tulla elokuvaan Rainbow rocks yhtä kieroina, kuin poneinakin. Siinä ihmismaailman Applejack ystävineen oli ihmismaailman Flimin ja Flamin omassa kaupassa, josta hän löysi kitaran jonka halusi. Flim ja Flam olivat pistäneet sen kuitenkin kalliilla hinnalla myyntiin. Lopulta veljekset suostuivat Applejackin antamaan rahaan, mutta yhdellä ehdolla. Flim ja Flam olivat saatavilla MLP-yllätyspussiponien sarjassa 8 läpinäkyvinä. Flimin koodi olisi ollut AG, Flamin taas AF(Koodit löytyvät yleensä yllätyspussien takana haaleasti kirjoitettuina).

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki