FANDOM

Ihmismaailman Twilight Sparkle, jota fanit kutsuvat nimellä Sci-Twi on Crystal prepin oppilas ja esiintyi tällä hetkellä ainoan kerran elokuvassa Friendship games. Hän ei ole hirveän suosittu koulussaan, eikä viihdykkään kovin mielellään muitten kanssa, koska tietää, miten muut suhtautuvat häneen. Hänellä on vain yksi ystävä; Ihmismaailman Spike. Ehtihän hän mane viiden ja Sunset Shimmerin kanssa ystävystyä, kunnes tämä imikin jo korullaan heistä taikaa. Kun Principal Abacus Cinch sai tietää tästä taianomaisesta korusta, kun Sci-Twi oli imenyt Rainbow Dashistakin taikaa, hän alkoi painostaa tätä avaamaan korun apunaan Sour Sweet, Indigo Zap, Lemon Zest, Sugarcoat ja Sunny Flare, jotta Shadowboltsit voittaisivat jälleen kerran Wondercoltsit.

Sci-Twi olikin aina halunnut ymmärtää taikaa, joten loppuen lopuksi suostui, ja avasi korun. Sunset yritti estää, mutta Sci-Twi oli jo korunsa avannut. Hän muuttui demoniksi, sitä Twilightin muotoa kutsutaan taas nimellä Midnight Sparkle ja loi portaaleita ponimaailmaan joka puolelle. Onneksi Sunset sai Sci-Twin korun, ja mane viiden avulla muuttui vähän niinkuin hyväksi demoniksi, Daydream Shimmeriksi ja päihitti Midnightin, josta muuttui jällein tavallinen Sci-Twi. Sunset antoi anteeksi kaiken Sci-Twi:n tekemän ja Sci-Twi vaihtoi koulua Crystal prepistä Canterlot High Schooliin. Elokuvan lopuksi Sci-Twi, mane 5 ja Sunset olivat piknikillä portaalin edessä. Yht'äkkiä portaalista tuli ponimaailman Twilight. Hän pahoitteli, ettei ollut tullut ajoissa auttamaan, kunnes jäi sanattomaksi huomatessaan Sci-Twi:n.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki